Saturday, January 11, 2014

Puhka_palveta_poodle

on kolm sõna mis kirjeldavad järgmist päeva...

Magasin 10 tundi! Puhanud ja värskena otsustasin sõita Little India piirkonda avastama. Tõesti vinge. Päris mitu templit siin ja seal. Kui jalanõud ära võtad, siis jaluta aga sisse. Kõiki detaile ei jõuagi kohe ära vaadata. Jäabki iga külla tulnud sõbra ajaks ka midagi uut ja huvitavat avastada.

 Taoist tempel Leong San See temple.
 Buddhist tempel Sakaya Muni Buddha Gaya Temple, kus sees on 15m suurune Buddha.

 Tänavapilt - neli täiesti erinevat, kolm ilusat...
Sri Veeramakaliamman Temple (ütle 3 korda kiiresti) - peamine Hindu tempel Little India's. Nimi tähendab Julget Kalit.

Edasi jalutades tuli hulk värvikaid pisikesi maju. Neisse on peidetud ka linna soodsamad hostelid. Lisaks lõpututele müüdilettidele (peamiselt telefonid ja odavad riided), märkasin ka paari iiri pubi, kus tõesti olidi euroopaliku välimusega inimesed sees. Süüa ma väikses indias ei julgenud. Kõik söögikohad, mis tundusid rahva rohkuse järgi nagu head olid täis ainult kohalikke mehi. Ootan külalisi ja siis lähme proovime maitsvaid india roogasid.






Little Indias oli ka üks esimesi ostukeskusi (ja ka viimane kus ma tiiru peale teha suutsin). Ühes poes jõudsin ka midagi kätte võtta. Kohe oli müüa platsis kolme uue esemega, mis tema arvates minu maitse on. Sealt edasi pakkus ta mulle kolm korda erinevaid riideesemeid. Iga kord pidin vabandades, ütlema - väga kena aga tänan ei.
Järgmises poes hakkas mu kott sisenedes piiksuma. LIIS - see kleeps, mida sa ei lubanud mul eemaldada. Muidugi olin selle ikkagi veel raamatu vahele unustanud.


 Kõndisin kuulsa ostutänavani Orchard road. Siinsed ostukeskused, ei oskagi väga võrrelda, on tohutud. Enamus neist on ka täis Gucci, Prada, names I can't spell.... etc etc. Samuti oli palju USAst juba tuttavaid sõpru - Sephora, Forever 21 etc. Samal ajal kui rikkurite poed on kohe esimesel korrusel ja esmapilgul see ongi kõik siis ristmikku ületamiseks suunatakse rahvas ristmiku alt läbi ja seal avanes ootamatu vaatepilt. Maa all oli 4 korrust lihtrahva poode. Selleks et aru saada (olen veendunud et poed olid vähemalt 8 kujulise süsteemi järgi) kus oled ja kuidas siis see ristmik, mille pärast üldse maa alla sai tuldud, õiges suunas ületada, kulus jälle tunnike. Ok, noo ma ikka vaatasin need 4 korrust läbi ka. Ma olen ikkagi naine:)
 Kurikuulus ristmik, mille ületamiseks tuleb läbida 4 korrust poode! (ION shopping centre vms...)
 Paista on ka jõulukaunistused puude otsas.







2 comments:

  1. Tükati meenutab San Francisco Hiinalinna.

    ReplyDelete
  2. Oopsie :) aga ma ütlesin, et kindlasti kodus teeeeeeee!

    ReplyDelete