Saturday, January 11, 2014

Kus ma tarka nägu teen?

2. päev

Öösel suutsin vist küll ainult paar tundi magada. Enamus ajast vaatasin kella või tegin peas ToDo nimekirja.
Algselt paluti mul sellel hommikul 8.30 kohal olla. Palusin endale rohkem aega linnaga tutvumiseks ja kohtumine nihutatigi kella 1'le. Õnneks! Hakkasin kuskil 10.30 liikuma. ja 12.45 olin kohal. 40 minuti asemel kulus jah natuke kauem. Peamiselt sellepärast, et google maps järgi bussipeatusi lugedes unustasin väikese pisiasja - peatused, kus keegi ei soovinud maha minna või peale tulla jäävad vahele. Varsti avastasingi, et olen ikka juba väga mööda sõitnud. Tulin maha ja sõitsin tagasi. Kõigest 7 peatust olin mööda pannud! Peale seda hakkasin usinasti app'i SmartMaps kasutama - sellega saab ka offline jälgida, kuhu jõudnud olen. Sama viga korduda ei lase.

Metroojaama sisenedes olin aga ainuke inimene perroonil. Kus on need miljonid inimesed selles tohutus linnas? (tõesti kahju, et ma pilti ei teinud)

Kuuldavasti on see piirkond suht uus. Paistab tõesti kohati. Teadusnurgake on kohe ministeeriumi kõrval (Ministry of Man Power). Genome instituudi personaliosakonnas selgitati mulle vabandades uuesti, miks ikka mul neljapäeval vaja tula oli. Tervisekontrolli tulemustega läheb nädal ja me keegi ju ei taha, et ma rohkem oma väärtuslikku aega ootamise peale raiskaks ja saaks ometi tööga pihta hakata!

Tervisekontrolliks saadeti mind Singapuri Ülikooli kliinikusse.  Enne aga kuulsin lõunalauas Sinatra Something Stupid lugu hiina keeles. Päris naljakas.

Tervisekontrollile kulus kuskil 1.5 tundi. X-ray ja HIV testile lisaks tehti aga kogu ports "uue töötaja" uuringuid. Pooled neist viidi läbi seal samas ooteruumis 30 inimese ees - no palju sa kaalud ja kaugele näed? Igale kolmandale tõmmati aga regitratuuris mask pähe. Ei teagi, kas kaitsti neid või meid:)



Õhtul nautisin jälle vaadet rõdul - märkasin kuidas koerajalutajad kantseldavad koeri. Aga kes võtab endale Singapuris neufoundland kutsa? Karvane nagu karu, lohistati teda kohusetundlikult 30 kraadi käes 3 korda ümber blokki.


1 comment:

  1. Ministry of Manpower? Tõesti huvitav. Meile kuluks ka selline ära.

    ReplyDelete