Saturday, February 1, 2014

Tantsulõvid ja draakonid

Uusaasta tähistamisega kaasnevad rida traditsioonilisi etteasteid. Täiesti juhuslikult, õigel ajal õiges kohtas olles, sattusin eile lõvitantsu ja draakonitantsu nägema.




Tantsu lõpus lamas lõvi tükk aega trummide põrinal maas. Osadel vaatajatel hakkas juba kannatus otsa saama (olgem ausad, seal hulgas mina). Lõpuks kui jälle püsti tõusis oli näha - lõvi oli munenud! Nad olid seal maas kostüümi all pusinud mandariine koorida. See selgitab, miks vahepeal eikusagilt mandariinilõhn tuli. Siis jagati kandikul neid õnne-viilusid.

Siin pidi olema tantsuvideod - kahjuks pole mul õnnestunud neid üles laadida. Kogu aeg on mingi error. Proovin õhtul uuesti.


Ikka päris vinged etteasted olid. Paar filmi läksid aia taha, sest lõvi hüppas minu suunas ja unustasin suurest erutusest start nuppu vajutada - minutike uhket tantsu filminuna avastan, et pole veel filmima hakanudki. Algaja mured.

Trügisin tantsutrupi grupifotole
Kohe peale etteaste lõppu hüpati kastauto peale ja sõideti minema - oletan, et järgimine etteaste juba kusagil ootas.

Tantsulõvid
Nüüd pean veel lootma, et järmise nädalal satun tuleneelajate ja traditsiooniliste naistantsijate otsa.

2 comments:

  1. Sa pole ju veel üldse päevitunud. Haige oled v? lab rat selline:P

    ReplyDelete
  2. Siin olles ei tunnegi ennast nii helendavalt kahvatuna:)
    Enamus ajast olen jah kontoris päikesevarjus. Kuigi eile just korterikaaslane kommenteeris, et mu nägu on punane.

    ReplyDelete