Tuesday, February 4, 2014

Huvitavad oletused & üldistused

Mõned naljakad üldistused ja oletused, mida kohanud olen.
Taustaks - Iga 100 inimese kohta on siin 3 Eurooplast/Westerner'i. Seega on üsna lihtne silma paista.

1. Üllatutakse, kui oskan pulkadega süüa.
2. Hawker keskuses näpuga toidule näidates, öeldakse - "See Sulle ei maitse, võta parem midagi muud" selgitamata, mis see kohutav asi siis oli?
3. Korduvalt on võhivõõraste poolt vanust küsitud ja siis imestatud. Üks juhustest oli ka ühe arstist projektijuhiga esmakordselt kohtudes. Tema kommentaar oli - "Valge kaukaaslase (valgenahalise) kohta oled sina küll hästi vananenud. Tavaliselt vananevad nad kiirelt ja koledasti".
4. Pakutakse, kust ma pärit olen -  USA? Prantsusmaa?..thats it..rohkem ei pakuta. Kusjuures, üks prantsuse tütarlaps arvas ka minu inglise keele põhjal, et olen prantslane. Nime kuuldes sai aru, et vist ikka pole.
5. Imestatakse kui tunnistan, et ei olegi hea uisutaja.


6. Üritatakse mind veenda, et olen mingite Hollywoodi telegaste moodi nagu Winona Ryder ja Uma Thurman ja seejärel tahetakse doublegängerist fotot teha (järjekordselt oli tegemist võõrastega).
7. Millega eestlased peamiselt tegelevad - kas põllumajandusega?
8. Oletatakse, et ma ei saa palavuses kohe üldse hakkama - Sina veel Singapuris joosta ei suuda pead enne palavusega harjuma. (suudan küll:)

3 comments: