Thursday, February 13, 2014

Access denied

Ma nüüd nuriseks vahelduseks natuke.

Tulin siia praktikale, mulle tehti lausa TEP (temporary employment pass) nö ajutise töötaja kaart ja anti uhke nimi  - Research Officer.

Selleks, et lugejatel ikka põnev oleks kirjutan siis dramaatiliselt - nüüdseks on selgunud reaalsus...

Haiglas ei saa mind lubada wifi võrku ega ka landline internetti, sest ma ei ole külalisprofessor, kellele saaks guest wifit lubada. Samas töötaja ma ka ei ole, kellele saaks haigla tavalist wifit lubada. Muretse oma pulk ja kasuta seda, ajutine töötaja. Soovitati ka Singapuri mobiilinumbriga registreerida tasuta riigi wifit kasutama. Selge, tuleb proovida.  

Due to the overwhelming response, we are unable to process your application now. Please try again later. We apologize for any inconvenience caused.
 
Lõpuks otsustasin loobuda oma töölauast haiglas ja kohale tormata koosolekuteks ja kohtumisteks. Baas jääb genoomi instituuti, kus mul on vähemalt luba kasutada külaliste wifi't.

Rääkides instituudist - mind liigutati peale esimest nädalat Pauline grupi juurest teise saali. Ei tea miks. Ei tea ka, kas seda pakuti mulle kui teenet või karistust. Saal on peaaegu tühi. Istume siin neljakesi. Aga üks luristab ja krooksub, nii et ikka kõik saalisolijad kuulevad. Üritan neid mehiseid hääli varjutada muusikat kuulates ja mediteerides.


Kui juba hädaldamiseks läks, siis jätkan ühe soojaga.. Niisiis instituudis sain lõpuks võrku. Reeglid, kuidas instituudi arvuteid ja võrku kasutada tohib, saadeti instituudi meilile. Juhised, kuidas meilidele ligipääseda, saadeti meilile. Suletud ring.

Lõpuks kui meilidele juba ligi sain julgesin juba järgmist asja küsida - kas research officer tohib ka artiklitele ligipääseda (teadupärast instituut ostab ligipääsu väljavalidud andmebaasidele ja teaduslikele ajakirjadele)? Ei, see ei ole võimalik ajutistele töötajatele. OK. Kasutan siis seni wikit.



 


No comments:

Post a Comment