Tuesday, May 6, 2014

Minu kodukant

Olen paar korda maininud, et elan kandis kus on suhteliselt vähe euroopalasi näha ja ükskõik kuhu soovid minna tuleb arvestada kuskil 60 minutise matkaga sihtkohta.

Liisi ja Marko viimasel päeval Singapuris käisime finantspiirkonna lähistel jõe ääres varajast õhtusööki nautimas. Soovisime siis taksoga koju saada - jõuan taksojuhile öelda Upper Bukit Timah ja ta ütleb mulle Sorry, no! ning kihutab minema.

Hehhee, kus ma siis elan, et taksod isegi sinna sõita ei taha?

Väike illustreeriv video ka:
http://9gag.com/gag/a75mKAw

Samas kui mõelda, et Manhattani tüübid viskavad vastavat nalja ka Brooklyni üle - piirkond mis mulle vägagi sümpatiseeris.



Vaade minu aknast

2 comments:

  1. Lahe video leitud sul - tagasivaade bronx(ville)i? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olid ajad! Bronxville oli väga uhke. Aga kahjuks elasime piiri peal - Yonkersi kõrval. Sõbrale karjuti, tänaval - Hey, white boy, gimmie that coffee! (kutt ise 6a ja sõber 28!) ja kui tööle sõitsin 2 tundi läbides kogu Bronxi. Seal nägi ja kuulis ka nii mõndagi.

      Delete